JSTE ZDE: HryPc.czFAQ - Reklamace → Jedná se o „technický problém", nebo mám žádat reklamaci?

Jedná se o „technický problém", nebo mám žádat reklamaci?

?

Něco nefunguje, jak by mělo. Jedná se o technický problém, nebo mám žádat reklamaci?

Na začátku je potřeba určit, zda se skutečně jedná o reklamaci dodaného aktivačního klíče, případně zda máte jiný technický problém, který může bránit spuštění hry na Vašem počítači.

Naší službou je dodání správného a unikátního (nepoužitého) aktivačního klíče, pomocí kterého si objednanou hru u výrobce aktivujete. Jestliže se aktivace hry u výrobce podařila a hra je úspěšně přidána na Vašem účtu, naše služba tímto proběhla správně a o reklamaci se nejedná.

Pokud se aktivace hry při použití příslušného aktivačního postupu (návod dodaný ke klíči) nedaří, může se jednat o reklamaci. Poté pokračujte prosím zde > Co dělat v případě, že chci hru reklamovat?

Pokud aktivace proběhla úspěšně, ale následně hra nejde z nějakého důvodu spustit nebo instalovat, nejedná se o reklamaci, ale o nějaký technický problém. Poté pokračujte prosím zde > Co dělat v případě, že mám technický problém?