JSTE ZDE: HryPc.czFAQ - Platba → Zaplatil jsem, ale u objednávky se zobrazuje „Nezaplaceno“

Zaplatil jsem, ale u objednávky se zobrazuje „Nezaplaceno“

?

Platba byla provedena, ale u objednávky se již delší dobu zobrazuje „Nezaplaceno“.

Číslo objednávky:
Váš e-mail:

Systém hlídá příchozí platby zcela automaticky, nicméně může nastat i nějaká chyba během celého procesu platby.

Objednávka je skutečně uhrazena, jakmile platební brána GoPay přijme platbu. O přijetí platby obchodníkem jste informováni emailem na adresu, kterou jste v platební bráně zadali.

V případě online plateb to bývá během několika minut, v případě klasického bankovního převodu to může být i 48 hodin.

Pokud tento email doposud nedorazil, znamená to, že na platební bránu platba nedorazila, případně nastal nějaký problém při zpracování. Můžete kontaktovat platební bránu https://www.gopay.com/cs/kontakt s dotazem na dohledání Vaší platby.

Pokud jste email s předmětem „Obchodník obdržel Vaši platbu“ obdrželi a objednávka se přesto ukazuje jako nezaplacená > Využíjte formulář pro prověření platby