Stornování objednávky
?
Chtěl bych objednávku z nějakého důvodu stornovat.
Pokud se něco nepovede a objednávku neuhradíte, nejste samozřejmě k ničemu vázáni. Objednávka se stornuje během 10 dnů automaticky.
Případně ji můžete stornovat sami v emailu s připomenutím platby, který je automaticky během tří dnů odeslán. Nic tedy nebrání ve vytvoření objednávky nové :)
FAQ - Doručení
FAQ - Reklamace
- Jedná se o „technický problém", nebo mám žádat reklamaci?
- Co dělat v případě, že chci hru reklamovat?
- Jazyková lokalizace hry nesouhlasí s lokalizací uvedenou v eshopu?
- Klíč aktivoval jinou hru, než která byla objednána
- Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
- Co dělat v případě, že mám „Technický problém"?
- Jak vytvořit screenshot?
- Lze doručený aktivační klíč vrátit?